Vores partnere
-
Jan Wildau, Partner
Jan er ekspert i strategi, krisekommunikation, forandring og public affairs og har stor erfaring med branding fra både den offentlige sektor og store internationale virksomheder.
Han har håndteret utallige kriser med national opmærksomhed og indenfor både det kommunale, regionale og private område. Og så har han i forbindelse med diverse ansættelser 20 års erfaring som krisetalsmand og træning af topledere.
Brancheerfaringen tæller blandt andet healthcare, hospitalssektoren, vand & energi, byggeri, ejendomshandel og transport. Ligeledes har han 6 års erfaring med påvirkning af offentlige udbud.
Jans har været tv-journalist, statsembedsmand, pressechef, direktør for HR, kommunikation, public affairs og generel strategi i store private virksomheder.
Udannelse: Journalist (jura/økonomi) fra Danmarks Journalisthøjskole samt videreuddannelse på London Business School, INSEAD (Fontainebleau (FR) Harvard Business School (Boston MA samt Shanghai CHN). Dertil er han certificeret i strategisk forhandling fra Harvard Business School samt certificeret i Prosci Change Management. -
Martin Plambek, Partner
Martin er ekspert i brandstrategi og digital markedsføring med erfaring fra både helt store danske virksomheder og mindre vækstvirksomheder.
Brancheerfaringen spænder fra cleantech, cirkulær økonomi, fintech, blockchain, media/publishing, luftfartsindustrien, telekommunikation til shipping og logistik.
Et af Martins globale brandingprojekter var Maersk-samarbejdet med instruktøren bag filmen “Captain Phillips”, der havde Tom Hanks i hovedrollen. Andre har været re-branding af Maersk Line, APM Terminals, Damco og ikke mindst Maersk Group.
Herhjemme har Martin blandt andet skærpet brands bag vinduesproduktion, energiproduktion og genenvendelse af plast.
Martin begyndte sin karriere i Bonnier-gruppen, blev siden marketingdirektør i Maersk Air, Head of Global Branding i Maersk Line og senere ansvarlig for Strategic Branding Projects på tværs af Maersk Group.
Udannelse: Cand. merc fra CBS. -
Hans Henrik de Lichtenberg, Partner
Hans Henrik er ekspert i PR, journalistik, pressehåndtering, medierelationer, corporate reputation management, og så hjælper han virksomheder med at få et solidt og tæt netværk af brancherelevante journalister.
Hans Henrik er tidigere på Jyllands-Posten og Politiken, og har desuden erfaring samt som kommunikationschef fra en stilling som i Grønlands Lufthavne.
Gennem tiden har han arbejdet med nogle af de førende teknologileverandører og rådgivningsvirksomheder i Danmark og stor indsigt i avancerede teknologiers praktiske anvendelse i erhvervslivet.
Hans Henrik har desuden skrevet bøger for nogle af de store gamle og familieejede virksomheder.
Udannelse: Journalist fra Danmarks Journalisthøjskole. Master of Corporate Communications fra Aarhus Universitet. -
Peter, partner pr. 01. januar
Peter er ekspert i medierelationer. Han har særlig tung erfaring indenfor teknologi- og energiområdet, pharma samt driftsområderne inden for den offentlige sektor.
Han har hjulpet kommuner med agenda setting og med borgerkommunikation, og han har hjulpet virksomheder med at skærpe den interne kommunikation således at den blev bedre modtaget af medarbejderne.
Peter har som journalist er været ansat i en stor kommune, og han har skrevet for fagbladet 3F, BT, Børsen, Økonomisk Ugebrev.
Peter er halvt engelsk, så nogle gange hygger han sig med oversætterarbejde af faglitteratur.
Udannelse: Journalist fra Danmarks Journalisthøjskole og nationaløkonom fra Aarhus Universitet.