Vores partnere
-
Nadeem Farooq, Partner
Nadeem er specialist i public affairs og strategi. Med en baggrund som viceborgmester, folketingsmedlem og skattepolitisk ordfører i regering og sidenhen politisk direktør har han stor erfaring med udfordringer for både den kommunale verden og virksomheders rammevilkår.
Han har siddet på begge sider af det politiske bord ved forhandlinger om betydelige reformer af det danske samfund, ligesom han har været chefforhandler for finanssektoren ved adskillige trepartsforhandlinger.
Hans erfaring spænder over finanssektoren, arbejdsgiverorganisationer og offentlige instanser, hvor han har haft ansvar for politiske reformer, branding og forretningsudvikling. Gennem sine mange roller har han opbygget et solidt netværk på tværs af erhverv, fagforeninger og politiske aktører.
Nadeem har desuden 10+ års erfaring som underviser og forhandler, hvilket gør ham til en værdifuld rådgiver for topledere, der ønsker at navigere effektivt i både danske og internationale udfordringer.
Uddannelse:
Cand.polit. fra Københavns Universitet med fokus på arbejdsmarkedspolitik og skattepolitik. Har gennemført high-impact lederuddannelse på INSEAD og en Executive Bestyrelsesuddannelse fra Niels Brock.
-
Jan Wildau, Partner
Jan er ekspert i krisekommunikation, public affairs og forandring og har stor erfaring med rådgivning af kommuner, sygehuse, og store private virksomheder.
I forhold til krisekommunikation har han indgående erfaring både pludseligt opståede ulykker, kvalitetsproblemer i produktionen af varer og services samt de mere etiske sager om retfærdighed, sikkerhed, ordentlighed og de store spørgsmål om værdier. Jan har desuden næsten 20 års erfaring som talsmand - og når han medietræner ledere fra erhvervslivet trækker han på sin erfaring som TV-journalist på både TV-Avisen og TV2 NYHEDERNE.
Som public affairs-rådgiver har han rådgivet indenfor både SKAT, Forsvar, offentlige udbud og samspillet mellem stat og kommuner i for4hold til statsstøtte, offentlige statsarbejdsplader etc.
Jan har erfaring indenfor pharma, forsvars, energi, fødevareproduktion, transport og ikker mindst det skattepolitiske område.
Udannelse: Journalist (jura/økonomi) fra Danmarks Journalisthøjskole samt videreuddannelse på London Business School, INSEAD, og Harvard Business School. Dertil er han certificeret i strategisk forhandling fra Harvard Business School samt certificeret i Prosci Change Management. -
Martin Plambek, Partner
Martin er ekspert i brandstrategi og digital markedsføring med erfaring fra både helt store danske virksomheder og mindre vækstvirksomheder.
Brancheerfaringen spænder fra cleantech, cirkulær økonomi, fintech, blockchain, media/publishing, luftfartsindustrien, telekommunikation til shipping og logistik.
Et af Martins globale brandingprojekter var Maersk-samarbejdet med instruktøren bag filmen “Captain Phillips”, der havde Tom Hanks i hovedrollen. Andre har været re-branding af Maersk Line, APM Terminals, Damco og ikke mindst Maersk Group.
Herhjemme har Martin blandt andet skærpet brands bag vinduesproduktion, energiproduktion og genenvendelse af plast.
Martin begyndte sin karriere i Bonnier-gruppen, blev siden marketingdirektør i Maersk Air, Head of Global Branding i Maersk Line og senere ansvarlig for Strategic Branding Projects på tværs af Maersk Group.
Udannelse: Cand. merc fra CBS. -
Hans Henrik de Lichtenberg, Associeret partner
Hans Henrik er ekspert i PR, journalistik, pressehåndtering, medierelationer, corporate reputation management, og så hjælper han virksomheder med at få et solidt og tæt netværk af brancherelevante journalister.
Hans Henrik er tidigere på Jyllands-Posten og Politiken, og har desuden erfaring samt som kommunikationschef fra en stilling som i Grønlands Lufthavne.
Gennem tiden har han arbejdet med nogle af de førende teknologileverandører og rådgivningsvirksomheder i Danmark og stor indsigt i avancerede teknologiers praktiske anvendelse i erhvervslivet.
Hans Henrik har desuden skrevet bøger for nogle af de store gamle og familieejede virksomheder.
Udannelse: Journalist fra Danmarks Journalisthøjskole. Master of Corporate Communications fra Aarhus Universitet. -
Peter Mulvany, Associeret partner
Peter er ekspert i medierelationer. Han har særlig tung erfaring indenfor teknologi- og energiområdet, pharma samt driftsområderne inden for den offentlige sektor.
Han har hjulpet kommuner med agenda setting og med borgerkommunikation, og han har hjulpet virksomheder med at skærpe den interne kommunikation således at den blev bedre modtaget af medarbejderne.
Peter har som journalist er været ansat i en stor kommune, og han har skrevet for fagbladet 3F, BT, Børsen, Økonomisk Ugebrev.
Peter er halvt engelsk, så nogle gange hygger han sig med oversætterarbejde af faglitteratur.
Udannelse: Journalist fra Danmarks Journalisthøjskole og nationaløkonom fra Aarhus Universitet.